Držíte diétu a cvičíte? Dôležité je zamerať sa na efektívne spaľovanie tukov

Držíte diétu a cvičíte? Dôležité je zamerať sa na efektívne spaľovanie tukov

Aký vlastne očakávame efekt v prípade, že sa rozhodneme držať prísnejšiu diétu a zapojíme takisto pravidelnú fyzickú aktivitu? Jasné, chceme schudnúť, no konkrétnejšie povedané- snažíme saspáliť tuk.
A musí byť skutočne frustrujúce, ak sa tento proces zastaví alebo skrátka nebude spĺňať očakávaný efekt. Preto by sme sa v otázke diét a cvičenia mali vyjadrovať v zmysle, že spaľujeme tuk a čo je dôležitejšie, zamerať sa na súčasti, ktoré nám pomôžu priamo s touto požiadavkou.
V niektorých prípadoch, najmä ak ide o obezitu, spomalený metabolizmus alebo skrátka problém s odbúravaním tukov, je situácia komplikovanejšia. Pohybová aktivita možno aj napriek snahe neprinesie dostatočný výsledok, rovnako sa nevieme zbaviť pocitu hladu. V takom prípade môže prísť na rad Adipex Spalovace-tukov.com.

Žena vo výskoku, športové oblečenie, žena cvičí, fit.jpg

Bolo by však na mieste, ak by sme sa pozreli aj na ďalšie konkrétnejšie postupy, ktoré pomáhajú spaľovať tuky:
Proteínové jedláči jedlá bohaté na bielkoviny majú pri chudnutí podstatnú úlohu. Zapríčiňujú sa o to, že vaše svalstvo nebude poškodené, čím si nielenže udržíte lepšiu formu a vyhnete sa stavom fyzickej slabosti, ale proteíny dopomáhajú takisto k efektívnejšej funkcii metabolizmu, čím sa podpisujú pod funkčnejšie spaľovanie.

  • Na druhej strane však musíme výraznejšie znížiť príjem sacharidov. Sacharidy sú totiž pre naše telo hlavným palivom a pokiaľ ich má telo dostatok či nadmieru, následne nepotrebuje spaľovať tuky, respektíve iba ich minimum. 

Mliečne výrobkysú v prípade diét na jednej strane odporúčané, na tej druhej sú strašiakom. No ak sa máme pozrieť na všeobecné výsledky, potom je dokázané, že zapojenie mliečnych výrobkov do pravidelných stravovacích návykov sa podpisuje pod väčšiu stratu tukov, predovšetkým v brušnej oblasti.

Zdravý životný štýl, ikony, cvičenie, diéta.png

  • V tomto smere sa však odporúča logicky siahnuť po mliečnych produktoch s nižším obsahom tuku a cukrov. Čiže napr. nízkotučné /mlieko, syry, tvaroch/ alebo biely grécky jogurt.